V rámci rekonstrukce mostu na trati Chomutov – Cheb jsme využili komorové provizorium.
Obsahem projektu byla rekonstrukce mostu na celostátní dvoukolejné trati Chomutov – Cheb. V rámci této rekonstrukce bylo využito ocelové komorové mostní provizorium o délce 21,5 m, které bylo uloženo na PIŽMO podpěře na pravém břehu řeky Ohře. Využitím provizoria byl zajištěn provoz na koleji č. 1 po celou dobu výstavby nového mostu.
Cílem výstavby nového mostu bylo zajištění potřebné únosnosti a zvýšení traťové rychlosti až na 100 km/h. Toho bylo dosaženo výměnou nosné konstrukce mostu, která nyní splňuje veškeré prostorové a zátěžové parametry.
Mosty již od počátku věků spojují naše cesty a pomáhají nám překonávat překážky.
Divize mostních staveb je součástí portfolia firmy CH&T Pardubice již od roku 1998. Za tu dobu jsme postavili a opravili stovky mostů všech možných typů a konstrukcí.
Od skromných počátků jsme se za čtvrt století vypracovali ve významného a respektovaného dodavatele mostních staveb, jak na silnicích, tak na železnicích.