Původní mostní provizorium bylo nahrazeno novým silničním provizoriem.
Původní kovový mostek v Pardubicích tvořila mostová provizorní souprava podepřená ve 1/3 rozpětí o délce 33 m a šířce 5,14 m, které byla kvůli špatnému technickému stavu nahrazena novým provizoriem od předního britského výrobce Mabey Bridge Compact 200.
Nová konstrukce je bez vnitřních podpor a její součástí je i chodník pro pěší o šířce 1 m.
Mostní konstrukce byla v tomto případě atypicky upravená v souladu s projektem tak, aby vyhovovala konkrétním požadavkům na převádění automobilové a pěší dopravy včetně převedení sítí.
Mosty již od počátku věků spojují naše cesty a pomáhají nám překonávat překážky.
Divize mostních staveb je součástí portfolia firmy CH&T Pardubice již od roku 1998. Za tu dobu jsme postavili a opravili stovky mostů všech možných typů a konstrukcí.
Od skromných počátků jsme se za čtvrt století vypracovali ve významného a respektovaného dodavatele mostních staveb, jak na silnicích, tak na železnicích.