Původní opotřebovaný most byl nahrazen novým silničním provizoriem.
Původní most v Řečanech nad Labem, sloužící od roku 1926, vykazoval zjevné známky opotřebení a strukturálních problémů. Trhliny a praskliny na spodní stavbě a nosné konstrukci naznačovaly nutnost provedení rozsáhlých oprav či výstavby nového mostu.
Jako dočasné řešení byla zvolena výstavba provizorního mostu typu Waagner Biro, který zajistí dočasné spojení mezi oběma břehy řeky.
Provizorium tvoří třípolová nosná konstrukce s délkou přemostění 88 metrů a rozpětím polí 30,398 + 30,480 + 30,398 metrů a je navržena tak, aby splňovala veškeré požadavky silničního provozu v této lokalitě a zajistila dopravu před výstavbou nového mostu. Součástí provizoria je i stezka pro pěší a cyklisty.
Mosty již od počátku věků spojují naše cesty a pomáhají nám překonávat překážky.
Divize mostních staveb je součástí portfolia firmy CH&T Pardubice již od roku 1998. Za tu dobu jsme postavili a opravili stovky mostů všech možných typů a konstrukcí.
Od skromných počátků jsme se za čtvrt století vypracovali ve významného a respektovaného dodavatele mostních staveb, jak na silnicích, tak na železnicích.