Silniční provizorium Ústí nad Orlicí

Silniční provizorium Ústí nad Orlicí
Při rekonstrukci mostu přes řeku Třebovku byl využit panelový most Waagner Biro.

Most přes řeku Třebovku ve městě Ústí nad Orlicí byl již delší dobu v havarijním stavu. V rámci kompletní rekonstrukce komunikace bylo v místě původního železobetonového mostu osazeno mostní provizorium o délce 18,3 m s šířkou vozovky 4 m.

Jedná se o provizorium z dílny Waagner Biro, které vycházelo z individuálních požadavků investora a stavby. Řešení se skládá z jedné nosné konstrukce, příslušných dílů zábradlí, ložisek a dvou betonových předpolí. Nosná konstrukce provizoria je ocelová jednopólová a navržena jako kolmá. Před uvedením mostu do provozu byla provedena zátěžová zkouška a hlavní mostní prohlídka.

18

Délka (m)

4

Šířka (m)

48

Zatížení (t)

CH&T Mostní stavby

Mosty již od počátku věků spojují naše cesty a pomáhají nám překonávat překážky.

Divize mostních staveb je součástí portfolia firmy CH&T Pardubice již od roku 1998. Za tu dobu jsme postavili a opravili stovky mostů všech možných typů a konstrukcí. 

Od skromných počátků jsme se za čtvrt století vypracovali ve významného a respektovaného dodavatele mostních staveb, jak na silnicích, tak na železnicích.

Ozvěte se nám

Kde nás najdete

Divize Mostní stavby

Chládek a Tintěra, Pardubice a.s.
K Vápence 2677
530 02 Pardubice

IČO: 25253361, DIČ: CZ25253361